piątek, 16 sierpnia 2013

#fałsze,fałsze,fałsze 8)

Dodajemy ten filmik z nudów, dla śmiechu tak więc nie krępujcie się xD
Sorry za jakość, za początek i końcówkę oraz muchę w samym środku filmiku. No i za to,że moje ręce się wydłużyły xD (paula)
LOL :)

4 komentarze:

  1. dajecie na yt xD ŁADNIEE :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :*
    Gdzie to było nagrywane?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeeeeeeeeny jak ladniee ; ****** wicza jestę z cb duumna oby tak dalej ahaha xd i w ogóle pati tez ładnie obje suuper :) pozdro kalita xoxoxoxoxoxo amen wam ! : DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha jejciu Kalita haha <3 KC dupo :o ♥ Dziękujemy i wgl :*:*:* /paula^^

      Usuń